eltorros.com połączona wyszukiwarka torrentów
Login Hasło zapamiętaj
Ładuje...
miniKOMP » Forum miniKOMP » Komputery i elektronika » GPS
Łopatologia TomTom czyli GPS bez tajemnic dla nowicjusza

Użytkownik

Tematów: 1

Wysłano: 2007-11-23, 23:09

Witam
Niedalej jak dziś kupiłem sobie mały prezent na otarcie łez, którym jest TT One 2. Jeśli chodzi o nawigacje to jestem w tych sprawach zielony i miałem nadzieje na jakąś pomoc. Mapy które dostałem razem z TT są troszkę mało dokładne i aktualne. Czy istnieją szczegółowe mapy polski?
Z góry dziękuje za pomoc.

Użytkownik

Wysłano: 2007-11-23, 23:11

Jedynie auto mapa na polskę lub auto pilot.
Po drugie jest taki program na pc kt?ry dostałeś na płycie w którym mapy od tt sie aktualizuja oczywiscie ale trzeba zaplacic i wtedy tylko podłanczasz do kompa urządzenie i masz moze mapy. Nie pamietam juz jak ten program sie nazywa:)
Edytowano 2007-11-23, 23:24 przez Szejqer

Użytkownik

Wysłano: 2007-11-23, 23:42

No może zapomniałem dodać że z kasą to jakoś tak krucho u mnie i nie za bardzo bym chciał becalować... :kasa: Mam jeszcze jesno pytanko. Udało mi się sciągnąć fotoradary (nie wiem jak bardzo aktualne ale zawsze to już coś ;) i chciałbym się dowiedzieć jak je wgrać do TT ??

Użytkownik

Wysłano: 2007-11-25, 09:58

Ogólnie nie wgrywa się ich, tzn, trzeba rzucić do folderu ale nie jestem pewny(pewnie coś takiego jest jak PIO a jak nie ma to można tam gdzie leżą mapy) jak to w tt bo tylko raz używałem i lipa totalana :> A w urzadzeniu po odpaleniu tt wchodzisz do ustawień i tam wybierasz by Ci pokazywało PIO-(radary) jaka ma być srednica ukazywania właśnie tych punktów na mapie. A tu masz wszystko na temat o którym chciałbyś wiedzieć więcej, miłej lektury :aaaa: Link widoczny tylko dla zalogowanych albo napisz na priv do zYx on ma lub miał takie urządzenie więc jest bardziej obeznany.
Edytowano 2007-11-25, 10:59 przez yonen
miniKOMP » Forum miniKOMP » Komputery i elektronika » GPS
  1. Fajne Opisy GG •